«Η ευθύνη για την ομαλή, ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία των Δημόσιων Νοσηλευτηρίων κατά τη διάρκεια κινητοποίησης ανήκει αποκλειστικά στον ΟΚΥπΥ»