Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΣΥΝΟ εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στα δίκαια αιτήματα του κυβερνητικού ωρομίσθιου προσωπικού και δηλώνει πως θα σταθεί