Στο επίκεντρο έλλειψη νοσηλευτών, αυτονόμηση του ΟΚΥπΥ, βιωσιμότητα του ΓεΣΥ, αποκατάσταση, πανεπιστημιακές κλινικές και ενίσχυση της στήριξης για εξωσωματική γονιμοποίηση.